wtorek, 28 kwietnia 2015

ROZDZIAŁ 1

Dziś, dokładnie 10 sierpnia przeprowadzałam się z rodzicami i rodzeństwem do nowego domu i miasta - Gary. Nie wiedziałam gdzie dokładnie będziemy mieszkać, jakich będziemy mieć sąsiadów, do jakiej będę chodzić szkoły. I co najważniejsze; czy znajdę przyjaciół? Tam, gdzie mieszkałam wcześniej nie miałam nikogo bliskiego, przez co zamknęłam się w sobie.
Podróż do Gary bardzo mi, i pewnie reszcie rodziny też, bardzo się dłużyła.
-Mamo, długo jeszcze?... - spytał mój znudzony brat Bill.
-Bill! Przestań zadawać co chwilę to samo pytanie! - odpowiedziała podirytowanym głosem mama.
-Ale mamo...
-Bill! Zamknij się! - wrzasnął tata i od razu w samochodzie zapanowała cisza - Zaraz będziemy na miejscu.
-Taa, mieliśmy tam być już godzinę temu... - odezwałam się.
-Rose, chociaż ty bądź cicho! - wrzasnął tym razem wkurzony tata.
Chciałam coś powiedzieć, ale się powstrzymałam. Wyjrzałam przez okno i ujrzałam tablicę z napisem: Gary. Wiedziałam, że nie jest to duża miejscowość, więc na pewno niedługo będziemy na miejscu.
Minęliśmy mały, biały domek na rogu ulicy. Na jego podwórku bawiło się kilka czarnoskórych chłopców prawdopodobnie ze swoimi siostrami. Spojrzałam na jednego z nich, a on na mnie.
 -Jesteśmy na miejscu - powiedział tata.
Wysiedliśmy naprzeciwko białego domu. Zabrałam swoje rzeczy z samochodu  pobiegłam szukać swojego pokoju.
Mój pokój okazał się średniej wielkości pomieszczeniem, jednak bardzo wygodnym. Naprzeciwko drzwi było duże okno z widokiem na podwórko. Obok jednej ze ścian stało duże, rozkładane łóżko, a nad nim drewniana tabliczka z napisem "Follow your dreams", która bardzo mi się podobała. Ściany były jasnopomarańczowe, a podłoga drewniana. Reszta mieszkania, tak jak mój pokój, bardzo mi się spodobała. Tam, gdzie mieszkałam wcześniej, wcale nie było tak pięknie.
Nie mogłam się doczekać następnego dnia...

7 komentarzy:

  1. Podoba mi sie. Zaciekawiło mnie to : o daje lajka xd
    Czekam na nexta
    Pozdrawiam
    ~Bunia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ciekawe :D
    Bardzo mi się spodobało :D
    No to czekam na kolejny rozdział.
    Pozdrawiam i życzę Ci dużo weny.
    Susie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że Wam się podoba ^^
    i przepraszam, że tak krótko ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważna jest jakość a nie ilość. :) A ciekawie się zapowiada.

      Usuń
  4. Cześć :)
    Już nie lubię rodziców Rose.. :|
    Twoje opowiadania bardzo mi się spodobała.
    Masz przyjemny styl pisania :)
    Po pierwszym rozdziale trudno jest powiedzieć coś więcej o fabule i bohaterach, ale czekam na kolejne notki c:
    Pozdrawiam.
    The Smille.

    Ps. Zapraszam również do mnie :
    1. http://kingpopandkingworld.blogspot.com/
    2. http://ludzieulicyniepadajnakolana.blogspot.com/
    Oczywiście jeśli chcesz. Nikogo nie zmuszam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i cieszę sie, ze się spodobało. I wpadnę również do Ciebie :)

      Usuń